فروشگاه سنگ مصنوعی در اصفهان

فروشگاه سنگ مصنوعی در اصفهان



یکی از فعالترین حوزه ها و یا صنایع داخل کشور که در سالهای اخیر پیشرفت فوق العاده ای در آن داشته ، حوزه دکوراسیون می باشدکه منجربه تولید محصولات جدید با فن آوری پیشرفته گردیده است. از جمله این محصولات انواع ماربل شیت یا صفحات سنگ و چوب مصنوعی با نام تجاری استونیت می باشد که از ترکیب پودر سنگ کربنات شده و پلی و نیل کلراید و دیگر فرآورده های پتروشیمی با دانسیته بالا و در عین حال وزن پایین (7 کیلو گرم بر متر مربع)تولید می گردد. صفحات استونیت صرف نظر از کیفیت دارای زیبایی منحصر به فرد در طرحهای مختلف می باشد که با ترکیب و ادغام با ابزار کلاسیک همان طرحها می توان طرحها و ایده های بسیاری در زمینه دکوراسیون داخلی خلق نمود. هم چنین وزن مخصوص پایین این محصول تاثیر به سزایی در سبک سازی سازه ساختمان دارد که می تواند خود مزید بر علت جهت انتخاب این محصول در بحث انبوه سازی و ساختمان گردد.

سنگ استونیت



سنگ مرمر محبوب ترین سنگ برای کاربردهای تجاری و مسکونی است. اگر به دنبال افزودن ظاهری مجلل  به خانه یا پروژه خود هستید ، هیچ ماده دیگری با ظرافت سنگ مرمر وجود ندارد
.

سنگ مرمرهای مصنوعی تولید شده از شرکت ما بر بسیاری از نقاط ضعف سنگهای طبیعی غلبه کرده اند ، به طوری که محصولات ما از نظر خصوصیات فیزیکی پایدارتر و بهتر هستند. خواص ضد پیری و زردی سنگ ما توسط سنگهای مصنوعی دیگر به سختی قابل تقلید است. سنگ مرمر مصنوعی تولید شده توسط شرکت ما یکی از بهترین در سطح ملی و جهانی است. سنگ های مرمریت ما دارای ویژگی های زیر میباشد.

1.سختی و دوام شدید: سنگ های ما از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند.
2. عدم اشعه:  سنگ های تولید شده توسط ما توسط مواد کوارتز خام ، عاری از همه مواد رادیواکتیو تهیه میباشد و از ویژگی های بهداشت و محیط زیست برخوردار است.
3. رسوب و مقاومت در برابر خوردگی قوی: میزان جذب آب بسیار کم ، بدون جذب رسوب ، عملکرد پایدار و فاقد خوردگی از مواد مختلف
4. تمیز کردن آسان: نگهداری ساده و تمیز کردن سطح
5. بافت متراکم و مقاومت خمشی بالا: از فرآیند پیچیده و فشار بالا برای تولید استفاده می شود که با تراکم بالا ، ساختار داخلی پایدار ، بدون تغییر شکل ، ترک خوردگی و شکستگی برخوردار است.
6. مقاومت در برابر درجه حرارت بالا: مواد کوارتز با نقطه ذوب بالا می توانند دمای بالا را با اطمینان تحمل کنند.
7. مواد خوب و خالص: ساخته شده از مواد کوارتز با کیفیت بالا ، از خلوص و عالی برخوردار است.

سنگ مصنوعی استونیت



این محصول می تواند در زمینه راحتی و مقرون به صرفه بودن دکوراسیون منزل یا پروژه های ساختمانی پیشرفت های چشمگیری داشته باشد. این محصول افزودنی عالی برای فضا است. این محصول ضمن ایجاد پشتیبانی قوی از ساختمان می تواند در برابر هر نوع محیطی مانند باران یا طوفان برف مقاومت کند. این محصول افزودنی عالی برای فضا است
.

سنگ مرمر مصنوعی در درجه اول از متیل متاكریلات (MMA) و پلی متیل متاكریلات (PMMA) ساخته می شود و باعث می شود انتخاب بهتری نسبت به سنگ طبیعی باشد. سنگ مرمر طبیعی نفوذپذیر و مستعد رشد قارچ است ، که در نهایت نیاز به جایگزینی و تعویض دارد.

سنگ مرمر مصنوعی در برابر حوادث و خراش های ناشی از سایش  مقاوم است. به دلیل مواد پلیمری پیشرفته ای که در برابر فشارهای شیمیایی و مکانیکی مقاوم است، از برخی سنگ های طبیعی محکم تر و ماندگارتر است. مرمر مصنوعی ساخته شده از یک ماده همگن ، با یک فرآیند سنباده کاری ساده در شرایط عالی ترمیم می شود.