مزایای داشتن راه پله سنگی

مزایای داشتن راه پله سنگی

راه پله های سنگی را میتوان در خانه ، محل کار و هم چنین فضای بیرون اجرا کرد.پله های سنگی یک راه حل ایده آل برای زیبایی فضای داخل و خارج ساختمان ها است.سنگ مزایای بیشتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی مثل چوب دارد.سنگ در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است و به نگهداری کمی نیاز دارد.سنگ هرگز مانند چوب نمی پوسد و بر خلاف بتن ، در برابر ترک خوردگی و جذب آب مقاوم است و از این جهت ماده ای مناسب برای ساخت راه پله است.در ادامه با فروشگاه سنگ مصنوعی اصفهان همراه باشید تا در مورد مزایای راه پله های سنگی بیشتر بدانید.

ماندگاری

راه پله های سنگی به مراقبت ویژه نیاز ندارند.کافی است به طور دوره ای آنها را تمیز کنید.مواد هنگام تمیز کردن به هیچ عنوان تغییر شکل نمیدهند.با رطوبت بالا به خوبی کنار می آیند و در برابر تغییرات ناگهانی دما واکنشی نشان نمی دهنمد.

راه پله سنگی

سازگاری با محیط زیست

هنگام خرید محصولات ساخته شده از مواد طبیعی مثل سنگ طبیعی ، می توانید از سلامتی خود اطمینان داشته باشید.سنگ ماده ای سازگار با محیط زیست است ، در هنگام احتراق یا تغییرات ناگهانی دما ، از خود سموم مضر ساطع نمی کند.

علیرغم مزایای ذکر شده ، راه پله های سنگی اشکالاتی نیز دارند.اجازه دهید در مورد معایب آنها نیز کمی صحبت کنیم.در ادامه همراه ما باشید.

قیمت

سازه های ساخته شده از مواد طبیعی مثل سنگ گران هستند.اگر می خواهید از سنگ طبیعی در فضای داخلی خود استفاده کنید ، اغلب مجبورید آن را با یک نمونه مصنوعی مثل سنگ استونیت جایگزین کنید.

روند انتخاب نوع سنگ مورد استفاده برای راه پله خیلی ساده نیست.سنگ راه پله باید با دیگر جزئیات داخلی ساختنمان شما منطبق باشد.در ساخت پله ها می توان از انواع سنگ استفاده کرد که لازم است نوع مناسب آن را انتخاب کنید.

انواع سنگ مورد استفاده در راه پله

سنگ مرمر ، تراورتن و سنگ گرانیت چند نوع سنگ طبیعی هستند که برای راه پله استفاده می شوند.با وجود قیمت بسیار بالا ، بسیاری از صاحبان خانه ها ، برای ساخت راه پله ، سنگ گرانیت یا سنگ مرمر را سفارش می دهند.تا به امروز ، این دو متداول ترین انواع سنگ طبیعی هستند که برای پوشش کف و دیوارهای راه پله استفاده می شوند.

مزایا و معایب سنگ کاری راه پله

از زمان های بسیار قدیم از سنگ طبیعی برای ساخت وسایل داخلی مانند پله ها استفاده می شده است.سنگ گرانیت مقاومت بالایی دارد و هم چنین بافت طبیعی منحصربفردی دارد.از مزایای دیگر این ماده مقاومت در برابر هرگونه تنش مکانیکی است.تشکیل تراشه ، ترک و نقص دیگر در سنگ گرانیت ، تقریباً غیرممکن است.

سنگ مرمر ، نوعی دیگر از سنگ طبیعی برای ساخت پله ها است که زیبایی را با خصوصیات فنی ، دوام و کاربرد عالی ترکیب می کند.سنگ مرمر به اندازه گرانیت قوی نیست ، اما به خوبی پردازش شده است.

محصولات ساخته شده از سنگ مرمر یا گرانیت قیمت نسبتاً بالایی دارند. با این حال ، قیمت قابل توجیه است: سنگ طبیعی دارای ویژگی های تزئینی عالی و پارامترهای کیفیت عالی است.اما گاهی اوقات قیمت بسیار بالای سنگ طبیعی ، مصرف کننده را وادار می کند به دنبال گزینه ای با ظاهر و خصوصیات مشابه باشد.راه حل این مشکل استفاده از سنگ مصنوعی استونیت است.

نصب

کار نصب سنگ طبیعی در راه پله ، کاری دشوار و پر زحمت است.توصیه می شود ، در این فرآیند از یک متخصص با تحربه کمک بگیرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.توجه داشته باشید که کیفیت محصول نهایی و مدت بهره برداری به صحت انتخاب مواد بستگی دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه مهندسی اسپاد در تماس باشید.ما خوشحال می شویم که به شما در زمینه انتخاب بهترین نوع سنگ برای سنگ کاری راه پله کمک کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *