راه حل تمیز کردن سنگ های ساختمان

ساده ترین راه حل تمیز کردن سنگ های ساختمان

ساده ترین راه حل تمیز کردن سنگ های ساختمان

کفپوش‌ های سنگی مانند تخته سنگ، مرمر و گرانیت را می‌توان به هر خانه اضافه کرد تا ظرافت خاصی را ارائه دهد و این غیر قابل انکار است که سنگ های استفاده شده برای کف، دیوارها، میزها و … به ساختمان ها زیبایی و جلای ویژه ای می بخشد. در طول سال های اخیر استفاده از سنگ ها یا اسلب ها به ویژه بعنوان کفپوش برای پروژه های لوکس تجاری و اداری بسیار محبوب شده است. اما به این موضوع نیز باید دقت شود که این سنگ ها به مراقبت نیز نیاز دارند.

اگرچه بسیاری از مردم مایلند زیبایی طبیعی سنگ را در خانه‌های خود بگنجانند، اما برخی دیگر به دلیل گرایش سنگ ها به ترک‌خوردگی آن را نادیده می‌گیرند. در واقع، اگر به درستی از آن مراقبت نشود، سنگ می تواند به سرعت تخریب شود. با این حال، با رویکرد مناسب و سطح نگهداری، دیگر لازم نیست نگران خراب شدن کفپوش خود باشید.

این نکته را باید مد نظر داشته باشید که نحوه مراقبت و نگهداری از سنگ های ساختمان متفاوت است با کاشی ها و سرامیک ها. بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که نحوه تمیز کردن و نگهداری از سنگ های ساختمانی را آموزش ببینید. ما توصیه های برتر خود را در این مقاله فهرست کرده‌ایم تا شما پس از خواندن این وبلاگ در مورد نحوه مراقبت از کفپوش سنگی خود کاملاً آگاه شوید.

نحوه شستشوی کف سنگی ساختمان توسط شرکت های متخصص

سطوح سنگی طبیعی، اعم از تراورتن، مرمر، گرانیت، بتن یا سنگ آهک، مستعد لکه شدن و گرد و غبار شدن در یک مقطع زمانی هستند. با این حال، مجبور نیستید با ظاهر کثیف آنها زندگی کنید، زیرا می توانند توسط متخصصان تمیز و بازسازی شوند.

جهت تمیز کردن کفپوش های سنگی بهتر است خودتان فقط مراقبت های اولیه را انجام دهید و اگر سنگ ها در سطح وسعیی کثیف شدند، بهتر است با شرکت های متخصص در زمینه شستشو و کفسابی تماس بگیرید تا این کار را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام دهند.

راه حل تمیز کردن سنگ های ساختمان

راه حل تمیز کردن سنگ های ساختمان

چرا سنگ طبیعی را تمیز کنیم؟

نکته ای که در مورد سنگ های طبیعی وجود دارد این است که آنها کاملا متخلخل هستند، به این معنی که خاک و مایعات می توانند از آن عبور کنند و ممکن است به کف سنگ نفوذ کند و ایجاد لک  کند. این یکی از بسیاری از مسائلی است که نیاز به تمیز کردن سنگ طبیعی دارد.

ما کاملا درک می کنیم که شما باید مقدار قابل توجهی پول، زمان و تلاش برای نصب سطوح زیبای سنگ طبیعی خود صرف کرده باشید. دقیقاً به همین دلیل است که ما شرکت های خدمات نظافتی را پیشنهاد می دهیم.

 ما می دانیم که حفظ زیبایی کف، دیوارها و میزهای طبیعی و غیره از سنگ طبیعی برای شما چقدر مهم است. تمیز کردن سنگ طبیعی ممکن است یک فرآیند پیچیده باشد، اما، با استفاده از شرکت های متخصص در کنار خود جای نگرانی ندارید. این شرکت ها از ایمن ترین و موثرترین روش ها برای تمیز کردن سطوح سنگ طبیعی شما و بازگرداندن آنها به شکوه سابق خود استفاده می کنند.

رویکرد شرکت های خدماتی برای تمیز کردن

خدمات تمیز کردن سنگ طبیعی برای ارائه بهترین نتایج طراحی شده است. فرآیند با یک “مشاوره در منزل” شروع می شود، جایی که سطوح سنگی شما مورد ارزیابی قرار داده می شود تا ایده ای از کاری که باید انجام شود به دست آورده شود. هنگامی که این کار ها انجام شد، طرحی برای تمیز کردن سطوح سنگ طبیعی شما تهیه می‌شود.

با آماده سازی مناطقی که باید تمیز شوند شروع می شود. این شامل جدا کردن برخی از مناطق اطراف و جاروبرقی سطوح سنگی برای پاک کردن گرد و غبار و زباله است. سپس از روش استخراج آب گرم استفاده می‌شود، که رطوبت اضافی، کثیفی و گرد و غبار را از عمق سطح سنگ طبیعی حذف می کند. سپس بسته به نیاز شما آبندی کردن، صیقل دادن  یا کفسابی انجام می شود که ترمیم کلی را تکمیل می کند.

کفسابی پله و پاگرد، کفسابی و پولیش سرامیک، آجر سابی، نماشویی، ساب زنی سنگ اپن آشپزخانه، موزاییک سابی، ساب بتن، انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی تراورتن، سنگ آهک، مرمر، گرانیت، سنگ پرچم، تخته سنگ و موارد دیگر با استفاده از روش های کفسابی نانو، کفسابی ایتالیایی و … از جمله خدمات یک شرکت خدماتی نظافتی است. با استفاده از این خدمات می توانید علاوه بر تمیز کردن کفپوش ها کل ساختمان چه درون و بیرون را تمیز و پاکسازی کنید.

شرکت خدماتی

آیا تمیز کردن باید اغلب انجام شود؟

خیر، تمیز کردن سنگ های ساختمانی نیازی به انجام مکرر نیست. یک جلسه تمیز کردن اگر به اندازه کافی خوب باشد ممکن چندین ماه دوام داشته باشد. البته این به میزان تردد پیاده نیز بستگی دارد. بنابراین، کف‌پوش‌های سنگی در خانه احتمالاً برای مدت طولانی‌ تری نسبت به کف‌های سنگ طبیعی در دفتر یا مناطق پر رفت و آمد تمیز می‌مانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *