سنگ استونیت در شهرکرد

گروه مهندسی اسپاد آماده ارائه خدمات و محصولات از جمله سنگ استونیت در شهرکرد میباشد. برای خرید و مشاهده نمونه کارهای گالری از تصاویر محصولات مربوط به شهرکرد در زیر آمده است. سنگ استونیت از نمونه محصولات با کیفیت و بسیار متنوع در گروه مهندسی اسپاد میباشد. در ادامه در مورد سنگ استونیت ، سنگ مصنوعی و راه های انتخاب و خرید و… مطالبی ارائه داده ایم . با ما همراه باشید.

سنگ مصنوعی شهرکرد

نمایندگی سنگ مصنوعی شهرکرد

فروش سنگ مصنوعی شهرکرد

فروش سنگ استونیت شهرکرد

سنگ مصنوعی کد 6096
سنگ مصنوعی کد 6093
سنگ مصنوعی کد 6089
سنگ مصنوعی کد 6086
سنگ مصنوعی کد 6058
WHITE CRYSTAL-6091
فروشگاه سنگ مصنوعی اصفهان
فروش سنگ مصنوعی اصفهان
فروش سنگ مصنوعی اصفهان
فروشگاه سنگ مصنوعی اصفهان
فروشگاه سنگ مصنوعی اصفهان
سنگ مصنوعی
سنگ مصنوعی
سنگ مصنوعی

سنگ استونیت شهرکرد

در ابتدا بهتر است توضیح دهیم که سنگ استونیت چیست و چگونه تولید میشود؟ بسیاری از افراد نمیدانند که سنگ استونیت یک سنگ طبیعی نیست و از ترکیب پودر سنگ و رزین به وجود می آید . به هیمن دلیل است که دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی میباشد. در گالری سنگ گروه مهندسی اسپاد میتوانید نمونه های مختلفی از سنگ استونیت در شهرکرد را مشاهده کنید.

کاربرد سنگ استونیت شهرکرد

همانطور که مشاهده میکنید سنگ استونیت یک سنگ صاف و سیقلی و براق است که برای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. چون به نسبت سنگ طبیعی وزن کمتری دارد به راحتی میتوان در هر جایی استفاده کرد مثلا برای اپن آشپزخانه ، روشویی در سرویس بهداشتی ، تزئین دیوارها و کفپوش و یا حتی برای تزئین داخل آسانسور مورد استفاده قرار میگیرد. استونیت ها در طرح های سنگ طبیعی ، چوب و … طراحی و تولید میشوند.

مزایای سنگ استونیت شهرکرد

یکی از مهمترین مزایای این سنگ نصب آسان و راحت میباشد که با استفاده از چسب مخصوص به راحتی بر روی هر سطح صاف و تراز قابل اجرا میباشد. همچنین وزن کم و سبک این سنگ باعث شده است حمل و نقل آسان تر شود و از طرفی بار ساختمان را کم میکند .

از سنگ های طبیعی و سایر محصولات سنگی نمیتوان در هر نوع آب و هوا و مکانی استفاده کرد ولی سنگ استونیت همانطور که گفتیم  در فضاهای مانند سرویس بهداشتی و استخر مورد استفاده است زیرا خاصیت ضدآبی دارد.